Podejść do kredytobiorców z tymi technikami ...

Naszymi klientami byli Pożyczki dla zadłużonych, którzy nie mieli wystarczająco dużo pieniędzy lub kredytów na zakup rzeczy, takich jak telewizory, stereofony, lodówki, i tak dalej. Jak można sobie wyobrazić, większa część z nich miała naprawdę niski poziom płacy i miała domyślną stopę, która mogłaby wpłynąć na bank na oficera kredytowego.
Wkrótce po ukończeniu szkoły wpadłem w zawód, z którym nie byłem zadowolony. W tamtym czasie nie miałem pojęcia, że ​​da mi to znaczącą zdolność - taką, która pozwoliła mi powstrzymać się od utraty dużej liczby dolarów, a ponadto pozwolić mi pomagać innym ludziom w uniknięciu fałszywych nieszczęść.


Przedsięwzięcie, które wpadnęło, było sprawą "dzierżawy do posiadania". Jako "rekordowy reżyser" pracowałem w terenie, aby zebrać odszkodowane raty.
Na początku myślałem, że trudno było zebrać się od tych osób i że byłem pewny, że zostawię. Na szczęście dla mnie lider organizacji zachęcił mnie do pokazania mi lin.

Pożyczki dla zadłużonych wolałoby nie wyciąć młotka na towarzysza, który otrzymał 20 dolarów, ponieważ nie wypłacił ci z powrotem w ciągu dwóch tygodni, lub na przyzwoity klient, ponieważ jest trochę spóźniony z raty. Kiedy zaczynasz ścigać gotówkę, twoja relacja stanie się źle usposobionym